Nakon što je Ekoplus 1. listopada 2020. godine značajno povećao cijenu zbrinjavanja glomaznog otpada, te je iz tog razloga povećana i cijena za građane za uslugu prikupljanja otpada, KD Čistoća d.o.o. Rijeka je raspisala javni natječaj kako bi na tržištu pronašla povoljniju cijenu za zbrinjavanje glomaznog otpada, a time i omogućila smanjenje konačne cijene usluge za građane.
Na navedeni natječaj javile su se četiri tvrtke od kojih je najpovoljniju ponudu poslala tvrtka Eko-flor plus d.o.o. s kojom je Čistoća i sklopila ugovor.
Postizanjem povoljnijih uvjeta na tržištu stekli su se uvjeti za donošenje novih umanjenih cjenika Čistoće za krajnje korisnike i oni će se primjenjivati od 1. ožujka 2021. godine.
Smanjenje cijena koje će vrijediti od 1. ožujka 2021. u praksi znači da će prosječni iznos mjesečnog računa za odvoz smeća za samce biti 46,61 kn umjesto dosadašnjih 51,42 kn, za dvočlano kućanstvo prosječni će mjesečni račun biti 58,49 kn umjesto dosadašnjih 63,30 kn, dok će prosječni račun za četveročlano kućanstvo sada biti 95,12 kn umjesto dosadašnjih 101,72 kn.
Cijena obavezne minimalne naknade za 0–2 člana, odnosno cijena fiksnog dijela za nekretninu koja se ne koristi smanjuje se sa dosadašnjih mjesečnih 39,54 kn na 34,73 kn. Obavezna minimalna naknada za 3-4 člana smanjuje se s 54,20 kn na 47,60 kn, za 3 člana odnosno 5 i više smanjuje se sa 98,22 kn na 86,21 kn.