Politički analitičari Ankica Mamić, Gordan Turković i Pero Maldini komentirali su jutros u emisiji Hrvatskog radija Poligraf urednice Jasmine Popović nadolazeće lokalne izbore. Istaknuto je kako će naglasak tradicionalno biti na lokalnim, a ne svjetonazorskim temama, ali i komunalnim projektima koji bi trebali biti u središtu izbornih aktivnosti.
Pandemija će znatno utjecati na izgled i strukturu kampanja te na komunikacije s biračima jer velikih skupova zbog pandemije vjerojatno neće biti. Iz tih će razloga komunikacija preko medija i društvenih mreža dodatno dobiti na važnosti jer se kroz njih mogu uputiti jasni pozivi i poruke za širu mobilizaciju građana na izbore.
Analitičari procjenjuju kako pandemijske okolnosti idu na ruku aktualnim gradonačelnicima i načelnicima te kako na izborima neće prevladavati svjetonazorska pitanja, već su za lokalne sredine važniji društveni dogovori oko infrastrukture, ali često i oko kadrovskih pitanja jer je važno koja će osoba preuzeti koje odgovornosti.
Građane obično zanima tko može riješiti njihove konkretne probleme, a ne kojim političkim opcijama pripadaju pojedini kandidati. Tijekom ove zanimljive emisije na Hrvatskom radiju ocijenjeno je i kako postoje različiti prioriteti, primjerice u velikim gradovima ili u manjim sredinama, a ocijenjeno je i kako nezavisni kandidati u velikim sredinama imaju manje šanse za pridobivanje glasača.
Također, istaknuta je kriza liderstva u velikim gradovima, budući da velike stranke nisu iznjedrile neka nova imena, odnosno nije se kroz protekle četiri godine dovoljno radilo na promociji potencijalnih novih kandidata koji bi mogli pridobiti birače.
Sukladno navedenim okolnostima i sve većem naglasku na komunikaciju putem medija i društvenih mreža, časopis Komunal je razvio niz novih marketinških i promotivnih usluga, a koje mogu biti koristan alat za komunikaciju u nadolazećim izborima. Više na poveznici: B Media & Komunal usluge i paketi