Riječ urednika



Ovo je snažan sektor koji može postati još uspješniji!

časopis komunal-WEB FINAL

Marijan Kavran, glavni urednik

Na početku smo nove izdavačke avanture, našeg novog projekta koji je upravo proizveo časopis namijenjen svima koji su na bilo koji način vezani uz komunalno gospodarstvo. Mi smo se kao izdavači do sada bazirali na industrijske sektore i uglavnom proizvodne teme. Već smo nekoliko godina ogledavali komunalni sektor i u njega ulazili na stidljiviji ili direktniji način jer smo zaključili da je to najperspektivniji dio uslužne te dijelom i proizvodne branše. 

Organizacijom konferencija, onih zagrebačkih te potom u Bruxellesu, a sada i u Bihaću, otvorio se put prikupljanju i razmjeni mnogobrojnih stručnih informacija, bez kojih se ti eventi ne bi mogli kvalitetno održati. Treba zapravo ući duboko u predložene teme, potrebno je identificirati prave ljude, kvalitetne i stručne sugovornike i zauzeti jedan prepoznatljiv stav koji će biti protkan u svim tekstovima ovog novog stručnog medija. Nadamo se da ćete prepoznati naše stavove i da će oni odražavati pretežite sektorske potrebe. Vjerujemo da ćemo pronaći dovoljno optimizma u promociji sektorskih interesa, ali i kritičnosti koja je potrebna da bi se prilike poboljšale i sektor zasjao u pravom razvojnom smislu.

Misija većine naših čitatelja je vrlo složena, kao i misije komunalnih društava, ona je društveno uvjetovana budući da brinete za kvalitetu života svih stanovnika te da ste odgovorni za ulaganje javnog novca, kao i za budućnost mnogih važnih resursa poput pitke vode. Stoga i misija časopisa Komunal ne može biti tek puko pobrojavanje vijesti o tome što se gdje dogodilo ili pisanje sponzoriranih članaka, nego namjeravamo dati svoj doprinos konsolidaciji sektorskih prilika. Bez sponzora je nemoguće zatvoriti izdavački krug jer se spajanjem njihovih interesa sa zanimanjem čitatelja za novitetima i svježim informacijama može uspostaviti održiva suradnja na korist svih.

Svjesni smo da na tržištu vlada inflacija raznoraznih sektorskih skupova, dok je stručnih medija ipak manje. Uvjereni smo da je orijentacija na informativni format, na kratke vijesti te na dvomjesečno izlaženjenje dobro probno rješenje, a eventualnu glad čitatelja za svježim informacijama popunjavat ćemo tjednim newsletterom za kojeg smo skupili već preko 10.000 e-mail adresa u Hrvatskoj i zemljama regije JIE . Pozivamo sve zainteresirane na pretplatu i dostavu sektorskih vijesti u kratkoj formi. U slučaju interesa za produbljivanjem neke od ponuđenih tema, rado ćemo vam se javiti te vas posjetiti i detaljnije obraditi predloženo.