KOLIKO ĆE BITI KOMUNALNIH TEMA U KAMPANJI?: Prilika za obećanja i poboljšanja!

Hrvatska je pred izborima i imamo podijeljene dojmove o ostvarenim dometima kako u proteklih 30 godina, a posebice tijekom posljednjeg izbornog razdoblja koje je bilo obilježeno lošim rezultatima u primjeni novog modela gospodarenja otpadom te oko teškoća s implementacijom modela okrupnjavanja vodno-komunalnih tvrtki. Većina dionika se slaže kako je potrebno poboljšati komunalna rješenja, unaprijediti usluge na urbanim, ali i ruralnim područjima kroz primjenu integriranih i održivih rješenja.

Stručnjaci priželjkuju kako će i kandidati za zastupnike u parlamentu isticati avangardne teme i prijedloge poput poput povećane mobilnosti, čiste energije ili implementacija pametnog javnog prometa.  Cjelokupni komunalni sektor, uključujući i tvrtke koje upravljaju javnim prijevozom, tržnicama ili grobljima s velikim zanimanjem očekuje izborne programe i razinu komunalnih tema u kampanji koja će se voditi do 3. srpnja.

Stječe se dojam kako se trendovi europske i globalne urbanizacije i najboljih komunalnih praksi presporo prenose u Hrvatsku, uglavnom zamjećujemo one loše elemente koji nas preplave po inerciji, dok je korona-kriza pred komunalce postavila niz izazova koji su zahtijevali visoku razinu fleksibilnosti i operativnog znanja.

Časopis Komunal će pratiti predizborne rasprave i bilježiti učestalost komunalnih tema te će organizirati sučeljavanja različitih političkih stajališta, posebice kandidata koji imaju iskustva upravljanja s JLS ili komunalnim društvima. U slučaju potrebe za isticanjem nekih važnih postignuća na razini komunalnih društava svi zainteresirani se mogu javiti u redakciju časopisa Komunal koji će obraditi predloženu temu i organizirati kampanju u medijima i društvenim mrežama. Više na info@komunal.hr

 

Komentiranje nije dozvoljeno.