Analiza Međunarodne energetske agencije je pokazala da je povećana prodaja SUV automobila, nakon sektora energije, najveći izvor globalnog rasta emisije CO2 u periodu od 2010. do 2018. godine.
U tom su razdoblju SUV-ovi udvostručili svoj udio na globalnom tržištu sa 17 na 39 posto, a njihova godišnja emisija je porasla na više od 700 megatona CO2. Primjerice, kada bi svi vozači SUV-a imali svoju državu, ona vi bila sedma na svijetu po emisiji ugljika. Tako je u SAD-u svaki drugi prodani automobil SUV, dok je u 2018. udio SUV-a u prodanim automobilima u Europi bio 34,3%. – SUV je veći, teži, aerodinamika je slaba i kao rezultat dobijete više CO2 – rekla je za Guardian Florent Grelier iz aktivističke skupine Transport & Environment.
Od 2010. do 2018. emisija ugljičnog dioksida sektora energije povećana je za 1405 megatona CO2, SUV-a za 544 megatona CO2, teške industrije za 365 megatona, kamiona za 311 megatona, avijacije za 233 megatona, brodova za 80 megatona, dok su svi ostali automobili smanjili emisiju za 75 megatona C02.