ADRIATIC CEMETERY DAYS U SPLITU: Kako poboljšati komunalni standard na grobljima?

U splitskom hotelu Marriott 07. i 08.12.2023. održat će se ovogodišnja konferencija Adriatic Cemetery Days. Očekuje se uspješno izdanje ovog stručnog skupa, koji već tradicionalno krajem godine okuplja predstavnike pružatelja pogrebnih usluga, komunalnih tvrtki, jedinica lokalne i regionalne samouprave, nevladinih udruga i dobavljača tehnologija. Sudionici će tijekom dva dana raspravljati o brojnim stručnim pitanjima, koja se uobičajeno problematiziraju i raspravljaju u grobljanskom sektoru. U svakom slučaju, očekuje se kako će se u Splitu razmijeniti dobre prakse i iskustva te će se sudionici ujedno i upoznati s kulturnom baštinom splitskih i dalmatinskih grobalja kroz brojne studijske posjete.

Posljednjih godina se bilježi sve veće zanimanje turista za individualne i organizirane posjete grobljima, stoga grobljanski sektor očekuje kako neće biti zapostavljen kada su u pitanju ulaganja u nove EU projekte, ali i zaštitu kulturne baštine, obnovu i izgradnju osnovne infrastrukture. Traže se znanja i iskustva oko pripreme suvremenih projekata turističke valorizacije, a upravo Split i obližnji Solin raspolažu vrijednim arheološkim lokacijama koje predstavljaju iznimno vrijedne povijesne lokacije na hrvatskoj, europskoj i svjetskoj razini. Lokaliteti Salone ili Dioklecijanove palače predstavljaju prvorazredne turističke lokacije Mediterana, koje su ujedno i neizmjerno vrelo za različita buduća istraživanja. Nesumnjivo je kako je antička Salona bila veliki grad na Mediteranu s važnim strateškim položajem unutar Rimskoga carstva, a vrlo su bogati različiti arheološki ostaci unutar grobljanske baštine. Sukladno navedenom, u Splitu će se unutar Adriatic Cemetery Daysa pripremiti i realizirati bogat program stručnih predavanja i iznošenja najboljih praksi. Predviđene su studijske posjete lokalnim grobljima, a viđeni primjeri dobre prakse trebaju poslužiti glavnom cilju organizatora i svih sudionika ovog skupa – podizanju komunalnog standarda i osiguravanju još boljih usluga za građane. Osnovna misija konferencije je potaknuti intenzivniju suradnju i komunikaciju između komunalnih tvrtki, između institucija te donositelja odluka. Važnom se ocjenjuje komunikacija s predstavnicima akademske zajednice s ciljem veće promocije te kulturne i turističke valorizacije grobalja kao specifičnog dijela turističkog proizvoda.

Konferencija počinje u četvrtak 07.12. u 10.00 sati i odvija se prema bogatom programu do petka 08.12. kada je u ranim popodnevnim satima predviđen polazak sudionika iz Splita. Draft program i prijavnica se nalaze u privitku, a za sva dodatna pitanja – stojimo na raspolaganju.

DRAFT PROGRAM I PRIJAVNICA

Komentiranje nije dozvoljeno.