PAD CIJENA NAFTE VRAĆA PLASTIKU U IGRU: Starbucks izbacio višekratne te uvodi jednokratne šalice

Pandemija koja je zahvatila cijeli svijet prisilivši mnoge industrije na zatvaranje, sada stvara veliku opasnost od povratka jednokratne plastike. Važnost osobne higijene, zaštitne opreme te strah od zaraze i izbjegavanje zajedničkih – dijeljenih proizvoda povećali su potražnju za uobičajenim potrošnim materijalom iz plastičnih materijala. Pad cijena nafte također ima veliku ulogu nakon što je odjednom učinilo još jeftinijom proizvodnju potpuno nove plastike.

Erik Smuts, izvršni direktor Nampaka, najvećeg afričkog proizvođača ambalaže ističe kako je najveća prednost plastike to što je jeftina. Međutim, Smuts upozorava – Kad potrošači nemaju dovoljno novca, odnosno ako nemaju stabilne prihode, postoji rizik da se vrate na stare loše navike i na ponovno korištenje plastike za jednokratnu upotrebu. Sličan primjer je i Velika Britanija, koja je privremeno obustavila naplaćivanje plastičnih vrećica, dok je kompanija Starbucks privremeno povukla iz opticaja šalice za višekratnu upotrebu, navodno iz zdravstvenih razloga.

Rezultati koji nastaju povratkom na ranije razine korištenja jednokratne plastike potencijalno su pogubni za ekološke pokrete i inicijative koji su godinama mukotrpono radili na osvješćivanju stanovništva oko štetnosti plastike u svjetskom okolišu.

Komentiranje nije dozvoljeno.