Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost odlučio je u ovo blagdansko doba pokrenuti promotivno-edukativnu kampanju brige za okoliš pod krilaticom: Darujte bez suvišnog umatanja jer i bez ukrasnog papira, dar u srce dira!
Istraživanja pokazuju kako se u vrijeme blagdana količina otpada poveća za 30% stoga je Fond odlučio probuditi svijest građana te ih savjetovati da osim brige za bližnje, pokažu i brigu za okoliš. Inicijativom se želi pozvati sve građane da umjesto ukrasnih papira koji se ne mogu reciklirati, isprobaju neku od alternativa klasičnom umatanju poklona.
Brojne mogućnosti prikazali su u promotivnim videima koje su pripremili za društvene mreže pa tako savjetuju da ovaj Božić učinite još posebnijim pripremanjem poklona u staklenim teglicama, japanskom metodom zamatanja u marame ili organiziranjem potrage za skrivenim poklonima. Svoju kampanju odlučili su obogatiti i vanjskim oglasima (billboardima) za koju, ovom prigodom, nisu koristili papir, već je slogan ispisan rukom kako bi i na taj način simbolično pridonijeli smanjenju korištenja papira.
Svjesni kako je to ponekad nemoguće, savjetuju građane da biraju papire koje je moguće reciklirati te da ih nakon korištenja odlažu u za to predviđene spremnike.