BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE: Kulturne rute za cjeloviti turistički proizvod

Sve više turista traži autentično iskustvo, a turističke kulturne rute mogu pružiti jedinstveni doživljaj spajanja kulture i turizma. U tom smislu djeluje i udruga Tur Kultur (Hrvatska udruga za turističke i kulturne rute) čiji je cilj razvijati pojedine kulture rute koje prolaze kroz Hrvatsku, ali i objediniti po nekoliko ruta u novi destinacijski produkt koji bi se nudio turističkoj industriji.

Tako je u Skradinu predstavljen prijedlog projekta certifikacije europske kulturne rute Nikola Tesla – bila bi to prva europska kulturna ruta certificirana pri Institutu kulturne rute Europe koja bi imala polazište u Hrvatskoj. Riječ je o projektu koji predstavlja veliki kulturni i turistički adut, a podržan je i od strane Ministarstva turizma. „Rute“ pomažu brendiranju destinacija, ostanku mladih, zapošljavanju, povezivanju te u konačnici i poduzetnicima. Trenutno smo u pripremnoj fazi s brojnim aktivnostima te traženju partnera.

Projekt treba povezati Hrvatsku s brendom Tesla kako bi Hrvatska i Tesla bili „sinonim“, rekao je državni tajnik u Ministarstvu turizma Frano Matušić te naglasio da će Ministarstvo turizma s Ministarstvom vanjskih i europskih poslova preuzeti međunarodno povezivanje i traženje partnera kao i povezivanje s drugim partnerima.

U narednom periodu koordinatori projekta, udruga Tur Kultur, zajedno s partnerima će raditi na formiranju međunarodnog znanstvenog i upravljačkog odbora, osnivanju te izradi Statuta udruge i rute, osmišljavanju vizualnog identiteta projekta i pronalaženju domaćih i stranih partnera iz europskih država s kojima je Tesla imao poveznicu te iz Sjedinjenih Američkih Država.

Komentiranje nije dozvoljeno.